Saturday 22 July 2006

Datuk K dan Siti Nurhaliza


HAHAHAHAHAHAHAHAHA Aku suka video ni. Keciwa nyahhhh.

sing-a-long!!

Terimalah...
Oh yea..3x
bila siti jauh aku rasa rindu hey
bila dia kawin aku tak nak datang say
kerana dia kawin dengan datuk k
datuk k datuk k K K
kau nak kawin dengan siti
kau dah potong jalan kami
ini tak boleh jadi
kau memang tak sedar diri

dulu siti kata tak kisah siapa laki
asal dia seorang yang baik hati
tapi siti sekarang sudah mungkir janji
kawin dengan datuk
duda pulak tu lagik...

datuk k nak kawin dengan siti
kau dah potong jalan kami
ini tak boleh jadi

walaupun kau telah menghancurkan hatiku
aku kan tetap meminatimu
walaupun sudah tiga dagu
aku belum siap lirik ini punya!...

0 comments:

Post a Comment

 

i see butterflies with pistols Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet Distributed by The World's Hardest Game © 2008