Tuesday 24 October 2006


-apsal aku rasa serabuutt ni? sebab aku tengah period ke? takkan kot. yisshhhh padahal tada papa pon. arghh jiwa kacau jiwa kacau!

-sedih la aku cenggini.. bila aku travel ja, aku asik lupa nak bawak charger tepon. aaa tengok apa dah jadi? beraya nak mak bapak pon dah delay.

-tapi tibak aku jiwa kosong. eh cane eh? serabut la, tapi kosong. sebab semua dah pisah pisah pergi tempat memasing. so aku kembali ke bocholt ditemani lembu-lembu yang tidak jemu meragut rumput.

-hahaha tapi buat julung-julung kalinya aku jumpa orang yang buleh buktikan yang bertepuk sebelah tangan itu ada bunyinya. kakaka. shit aku tak penah jumpa lagi orang gila macam ni. in a pleasant way. and that made my day.

0 comments:

Post a Comment

 

i see butterflies with pistols Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet Distributed by The World's Hardest Game © 2008