Saturday 26 May 2007


aku mengaku. aku suka lagu ska.

tahu mana aku pertama kalinya dengar pasal ska? PKN. oleh mat-mat rempit semodul dengan aku. walaupun aku seratus peratus tidak menyokong aktiviti malam mereka, aku terpaksa mengaku. taste muzik mereka boleh digunapakai. lawak mereka juga boleh digunapakai. walaupun memang tidak hilang unsur-unsur kerempitan, tetapi sekurang-kurangnya mereka tidak menyelitkan lawak-lawak apek/senario (yang aku langsung tidak paham).

apa-apa pun, lagu ska sedap. tidak sesemak lagu hiphop. yang merimaskan. apabila mendengar lagu ska aku merasakan seperti berada di tepi pantai. yelah, ala-ala reggae/surf music.

menyentuh subject surfing, semalam aku bermimpi bahwasanya bapak aku menjadi seorang surfer. heh. cool jugak.

but you know what they say about surfers. they're beach bums. and that's never a good thing.

apa-apa la. aku bebal elektrik+elektronik. (<-- tak berkaitan langsung).

0 comments:

Post a Comment

 

i see butterflies with pistols Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet Distributed by The World's Hardest Game © 2008