Friday 25 June 2010

LOST


kljndibjnqskm qpsa,a.

sakit hati layan lost enam season.

ending gila bodo. konon-konon kene 'read between the lines'.

ala-ala budak buat karangan ending '...kemudian saya terjaga daripada mimpi'.

the fuck man. aku kupas sebanyak mana pon, takde logical/poetic explanation yang boleh satisfy the whole ordeal.

kesimpulan : writer gila pemalas, suka main tipu. explain sikit-sikit, lepas tu lepas tangan. kemudian lost fanatics yang perasan-bagus kupas satu-satu, dan label orang yang complain tidak intelligent. padahal kalau kau duduk depan aku konfem semua bende yang kau kupas, aku boleh cantas dengan senang lenang.

baik aku layan fringe. ptui!

0 comments:

Post a Comment

 

i see butterflies with pistols Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet Distributed by The World's Hardest Game © 2008