Wednesday 15 November 2006


aku sudah ada cita-cita.

selain ingin menjadi graduated engineer di germany

aku juga ingin menjadi seorang ahli muzik

serta seorang yang sihat walafiat.



untuk mencapai matlamat pertama,
aku harus bertungkus lumus bergelumang dengan bahasa german.
bukan itu sahaja malah bertungkus lumus pada malam sebelum exam.

untuk mencapai matlamat kedua,
aku harus bekerja keras meluangkan masa dengan anak-anakku.
termasuk keyboard yang baru sahaja sampai dimuka pintuku pagi tadi.
walaupun matlamat ini agak lambat pada pendapatku untuk dicapai
kerana tiada tenaga pengajar mahupon asas yang kuat, aku akan coba.

untuk mencapai matlamat ketiga,
aku haruslah konstan membuat strecthing aka yoga
serta situp 100x setiap hari
serta push up (rancangan ini didelay kerana aku ingin menghilangkan dahulu muscle-bertukar-lemakflabby di lengan)
thus sekarang low carb program <------ hahahHAHAHAHhahahaha my ass!
serta bermain sukan
tapi agak susah ingin melaksanakan sukan kerana ketidakcukupan korum jantina perempuan
mungkin rancangan futsal akan dilaksanakan selepas exam nanti







kesimpulan
matlamat-matlamat yang tertera diatas tidak dapat diinsuranskan kerana berdasarkan sejarah penulis, beliau merupakan seorang yang hangat-hangat tahi ayam.

0 comments:

Post a Comment

 

i see butterflies with pistols Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet Distributed by The World's Hardest Game © 2008