Wednesday 15 November 2006


heheh sebab semua orang bizi tak menulis aku pon buat-buat bizi mogok takmo tulis.

anyways prison break season 1 sangat predictable. maybe because possibilities are just too limited. season 2 getting warmer. the whole big idea was good though. walaupon script sangat lah biasa. apa apa la. wentworths worth it.

apsal - aku nak questionkan jugak - apsal kalau orang tu mata cantik dia mesti ada either german jew atau italian hereditary?

macam wentworth miller ( i bet sebenanya mueller but being americanized), or jake gyllenhaal, or adam brody, or beckam or orlando bloom. emm sapa lagi a lelaki hensem yahudi? oh yea seth green and micheal rosenbaum (<-- typical german name). ok then italian, macam leonardo dicaprio, david boreanaz and ellen pompeo and even alicia keys.

my point is, dolu kenapa aku selalu rasa yang americans ni macam cantik sikit daripada english? ini adalah kerana americans ramai yang dah campur darah. sebenarnya yang selalu claim mereka ni thoroughbread pon tak thoroughbread. apa apa la.

aku sebenarnya nak declare bahawasanya aku jatuh cinta dengan wentworth semenjak aku melabuhkan pandangan aku ke dalam matanya dalam buffy vampire slayer. walaupon masa itu dia hanyalah seekor raksasa ikan. namun matanya sangat cantik. dan aku suka pada fakta di mana dia berdarah campuran yang terlalu banyak - african-american, jamaican, german, red indian, dutch, french, russian, syrian and lebanese. hes from all over the world. kalau campur sikit dengan darah aku, ya know to complete the asian part - melayu, hidustan siket - mesti anak-anak cun gila.




kahkahKAHKAHkahkahKAHKAHKAH



aku mahu dia.



0 comments:

Post a Comment

 

i see butterflies with pistols Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet Distributed by The World's Hardest Game © 2008