Monday 29 January 2007


hari pertama peperiksaan : technical drawing

perasaan sebelum : apa aku nak jawab ni??

perasaan semasa : haha kelaka pulak.
exam open book - buku tak membantu.
orang depan meniru - tak membantu juga.
elly disebelah - tak membantu juga (wavelength otak sama dgn aku).
pensel, pembaris, pemadam acapkali berjatuh-jatuhan memecahkan hening atmosfera peperiksaan- tak membantu juga.
orang ketawa bila barang aku semua jatuh - tidak membantu sama sekali.

perasaan selepas : hahahahahahahHAHAHAHAHAHhahahahahahHAHAHAHAHAH

aku high sial. konfem repeat. kecuali kalau miracle berlaku.

penyelesaian : duit jpa dah masuk. retail theraphy!! tadi masuk innenstadt, esok aku nak pegi jalan ikea.

tralala~

0 comments:

Post a Comment

 

i see butterflies with pistols Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet Distributed by The World's Hardest Game © 2008