Tuesday 23 January 2007


semalam aku mimpi...

doremon buat showcase kat pekan bocholt.
macam tak percaya pulak orang german layan katun jepung.
aku pon terhegeh hegeh kayuh basikal pergi pekan nak tengok doremon.
lepas masuk tempat showcase doremon dah tak beraksi.
tapi makanan free dijamu kepada orang ramai.
aku pon apa lagi, nak serbu lah.
cuba teka makanan apa yang di jamu???


hah?? dorayaki??




SALAH!!

jawapanya....




CEKODOK!!!!!

lagi aku tak percaya orang jepung layan makanan melayu.
tibak aku bangun.
terus pergi dapur.
tak gosok gigi, tak basuh muka.
terus lenyek pisang, nak buat cekodok.
terus goreng.
lepas mandi try la telan cekodok.
masin???
laaaaaa..
lupa nak tuka minyak rupanya.
habis kunyit garam goreng ayam semalam melekat kat cekodok.


cisss. doremon punya pasal.

0 comments:

Post a Comment

 

i see butterflies with pistols Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet Distributed by The World's Hardest Game © 2008